måndag 2 mars 2009

Hjälp!!!

Herreminje - jag föll baklänges när jag loggade in och tänkte; var har jag nu hamnat? Njae - bättre layout - men färgen .... ihhhhh. Jag skriver inte vad jag tycker den liknar i färghänseende. Svart och rött - det skulle sitta som en schmäck. För övrigt satt jag och lekte med våra profiler i svart och syrenlila igår kväll.


Goodbye med det då. Men som sagt - snyggare layout! Bra tänkt, Jenny.


Apropå Schmäck så var det trevligt igår - även om vi var halv styrka. Nu saknar vi er andra.

Vi måste hitta nytt datum och kanske en idé till nytt bokval. Varför inte en en filmad bok - det finns ju så många. Då får vi anledning att jämföra och leva upp till namnet. Fundera och kom med förslag. En fredag em på Schmäck - förslagsvis 3 april kl 15.00- alt 15.30

2 kommentarer:

Jenny sa...

Filmad bok låter bra. Och då ska man ha både sett och läst den? Datumet okej, jag ska försöka byta med lämning mot hämtning med min man (jag gillade ju söndagar bäst ur det hänseendet).

Jenny sa...

Kanonsnyggt med profilerna! Det kör vi på! Jag kan försöka fixa till den bakom bloggrubriken om du skickar bilden till mig!