tisdag 9 september 2008

...om jag kunde drömma...

...så skulle jag vilja att vi kunde ombestämma tiden för vår nästa träff till en tid där vare sig jag, Anna eller Anna-Karin befinner oss på bokmässan.

Jag förstår också alla flickor som läser Om jag kunde drömma eftersom jag själv blev smått besatt av den i helgen när jag tillslut fick lägga vantarna på den för att öht fatta vad de snackar med mig om i biblioteket. Jag har t om gått med på att beställa del fyra, på engelska än så länge.

På svenska so far:

Om jag kunde drömma
När jag hör din röst
Ljudet av ditt hjärta

Stephenie Meyer. Film kommer i slutet av året.

"Tre saker var jag absolut övertygad om. Den första var att Edward var vampyr. Den andra var att det fann en del av honom - och jag visste inte hur stark den delen kunde vara - som törstade efter mitt blod. Och den tredje var att jag var villkorslöst och ohjälpligt förälskad i honom."

Sexuell spänning. Isande skräck. Tydligen en lyckad kombination.

Inga kommentarer: